Masuk Pejabat Kedua


Di facebook semua bercerita pasal BR1M.Buka wal sana sini bercerita berkaitan tu.Pasti yang ramai yang marah bila kali ini tak dapat BR1M.Maklumlah aku juga tidak terkecuali. Atas alasan tiada pengesahan perkahwinan. aku rasa tak mungkin sebab tu kan?? Mybe salah satu sebab nama aku dah berdaftar dengan SSM. Kalau ada yang tak tahu apa itu yang dimaksudkan dengan singkatan SSM. SSM adalah Suruhanjaya Syarikat Malaysia. Dari situ mereka dapat kesan aku mempunyai syarikat enterprise (Gambar diatas adalah sekadar hiasan.

Kesempitan hidup sekarang banyak juga  menunjukkan kesan sampingan kepada kemarahan rakyat. Tetapi janganlah ada dikalangan pembaca blog aku ini mempunyai sifat mengambil kesempatan keatas orang lain.Walaupun aku mempunyai perniagaan, tidak semestinya kami mempunyai banyak duit. Isteri hanya menjahit kecil-kecilan, hasil upah menjahit adalah gaji beliau. Cukup untuk dia mengunakan untuk membeli sesuatu yang dia idamkan. So jangan disebakan ada SSM, tidak dapat BR1M. Bagi menembah pendapatan, rterpkasalah aku masuk pebjat kedua :-)

Comments